Best Rate Guaranteed

Praktische informatie

Inchecken doet u op de dag van aankomst tussen 15.00 uur - 18.00 uur.

Bij aankomst op de B&B kunt u het nummer +31 (0)118 582206 bellen voor de incheck. Onze collega checkt u dan telefonisch in. 

Indien u later komt ontvangen wij graag een bericht van u.

Betaling
Het verschuldigde bedrag wordt bij telefonisch check-in van de creditcard gecharged. Indien u op een andere wijze wenst te betalen verzoeken wij u vriendelijk om binnen 24 uur na aankomst de betaling te voldoen bij de receptie in Hotel Bommelje.

Betaalmogelijkheden; u kunt bij ons contant, met pin, Mastercard, Visacard en American Express betalen

Uitchecken doet u op de dag van vertrek voor 10.00 uur

WiFi In de B&B kunt u gratis gebruik maken van ons Wi-Fi netwerk

Ontbijt
U kunt op eigen gelegenheid het ontbijt klaar maken in de gedeelde keuken en opeten aan de grote keukentafel. De compleet ingerichte keuken beschikt onder andere over een koelkast, kookgedeelte, koffiezetapparaat en waterkoker.

Ontbijtbuffet
Het ontbijtbuffet staat elke dag voor u klaar tussen 8.30 uur en 11.00 uur. Alle B&B gasten kunnen hier genieten van een uitgebreid ontbijtbuffet. De extra kosten zijn €15,75 voor volwassenen. Hotel Bommelje bevindt zich op 5 minuten loopafstand, mocht u met de fiets komen dan kunt u hier ook uw fiets parkeren adres Hotel Bommeljé: Herenstraat 24 in Domburg.

Adults-only
Kinderen en honden zijn niet toegestaan op onze accommodaties, kijkt u voor een geschikte accommodatie op www.teKust.com.

Annuleringsvoorwaarden

• Tot 7 dagen voor aankomst kunt u kosteloos annuleren.
• Bij annulering binnen 7 dagen voor aankomstdatum of indien u niet komt opdagen (No-Show) wordt er 100% van het reserveringsbedrag in rekening gebracht en gecharged via uw creditcard.
• Indien u eerder vertrekt dan de gereserveerde uitcheckdatum, betaalt u ook 100% van de totale reissom.

Wij zien uit naar uw komst en maken uw accommodatie perfect in orde. Mocht er ondanks onze goede zorgen toch iets niet geheel naar uw zin zijn dan vragen wij u dit direct en in ieder geval tijdens uw verblijf te melden zodat wij u nog tijdens uw verblijf van dienst kunnen zijn. Eventuele klachten die we ontvangen na uw vertrek kunnen we helaas niet in behandeling nemen.